Omdømme & merkevarebyggingDet er ingen snarvei til et godt omdømme, men det er en utrolig spennende øvelse å bygge renommé, rykte, anseelse, profil og image. Virksomhetens omdømme er summen av omverdenenes oppfatning av den. Et godt omdømme er et "sluttprodukt" av en rekke faktorer.
Et godt omdømme gjør det lettere å holde på dyktige ansatte og rekruttere nye flinke hoder. Det påvirker også verdiskapningen og engasjementet internt. Du vil sannsynligvis også gjøre det bra i markedet. Sjansen for at politikere og myndigheter lytter og viser velvillighet er også større. Journalister lar seg dessuten påvirke i sin dekning og omtale av virksomheten din. Det er drøssevis av såkalte "omdømmedrivere". La oss jobbe sammen om en skikkelig bra plan! |
SKAL VI LEKE SAMMEN?Trenger du noen triks og sprelske ideer for økt synlighet og gjennomslag?
I 20 år har jeg ledet arbeid med PR, kommunikasjon og politisk påvirkningsarbeid både lokalt, regionalt, nasjonalt og i Norden innen ideell og privat sektor. Jeg har flyttet på opptil 100 millioner i statsbudsjettet, bidratt til politiske gjennomslag på Stortinget, i regjering, departementer og i bystyrer, drevet suksessfullt omdømmearbeid, presserelatert PR, ledet kampanjer og prosjekter, jobbet med innholdsmarkedsføring (content marketing) i sosiale medier, designet og drevet websider, utgitt magasiner og redaksjonelt stoff, jobbet med årsrapporter, skrevet kronikker, dyrket historiefortelling, drevet formidling, arrangert debatter, avholdt PR-kurs, utviklet kommunikasjonsplaner og strategier og stimulert til verdiskapning i en rekke virksomheter. Når la din virksomhet en kreativ plan for PR & kommunikasjonsarbeidet sist? Og har du tenkt over hvor mange nyheter du sitter på? Og hvordan kan du få politisk gjennomslag for viktige saker? Beste hilsen fra Frode Aleksander Rismyhr Telefon: 916 92 412 E-post: frode.rismyhr@me.com |
OM FRODE ALEKSANDER RISMYHR